fredag 28 maj 2010

Tack vara Lena vår "gamla"idrottslärare har vi nu schema till allt och alla. Härligt med kloka medarbetare och bra framförhållning.
Idag har jag suttit med Excel nästan hela dagen. fick hjälp av Mattias, min ekonom med det sista i den krångliga formeln. DOCK, det är resultatet som räknas och nu är HRut för grundskollärare klara, dvs den mall lärare ska skriva sin arbetstid i.

Har också gått igenom resultaten för nationella prov. För många elever har missat i engelska!
Får fundera över vad vi ska göra, det räcker ju att missa ett delmoment.

Härligt att höra om våra "Londonbarn". Alla hade skött sig, alla hade haft roligt och bäst av allt var den musikal de såg. Förstår att elever och personal somnar ovaggade ikväll.

Fick ett gott skratt när jag läste min mentors blogg:
"I ask people why they have deer heads on their walls. They always say, “Because it’s such a beautiful animal.There you go. I think my mother is attractive, but I have photographs of her.

Då det är fredag kan detta skämt få avsluta min blogg för idag....
Monica